vrijdag 10 maart 2017

Someone Special

Goedemorgen lieve lezer,

Het is weer Challenge time bij het kleuren met Potloden blog.
Het thema is meer dan 1 vouw, speciaal heb ik voor deze gelegenheid
een mooie easel kaart gemaakt.


De sponsor is deze maand The Paper Shelter, de digi
stempel Cheerful Hummingbird heb ik gekleurd met de 
meest favoriete potloden, Faber Castell.

 

Het papier komt uit een paper pad van First Edition, Paradise Crush.
Dit zijn echt hele mooi paperpads.
Het bloemen en veren patroon past zo mooi bij deze stempel
alsof het voor elkaar gemaakt is. 
De tekst is gestansd met een mal van X-cut.


Onlangs zijn we bij Indigo Blu geweest, ik heb daar een zakje met mini
puzzelstukjes meegenomen. Het is een klein zakje maar het eerste dat opviel
toen ik binnen kwam. Kon het ook niet laten het te laten liggen. 

hieronder nog even de kleuren die ik gebruikt hebt.

Kolibri: 246, 155, 154,  
De groene vleugels: 276, 264, 162  
Snavel: 219, 199, 235
Bloem: 167, 171,  117, 111, 108
schaduw en pootjes 181

Doen jullie mee met de challenge, je kunt hem hier vinden.
En ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat je van de kaart vind
dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

wat past je dp mooi bij je schitterend ingekleurde vogel! groetjes Petra

Angela zei

Wat heb je van de afbeelding een schitterende easelkaart gemaakt Lydia!
Dit First Edition DP lijkt inderdaad voor deze digi gemaakt....

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart ! Mooie kleuren en leuk passend design papier . Prachtig geheel .
Fijn Weekend
roetjes Doris