dinsdag 14 februari 2017

You are Unforgettable

Goedemorgen lieve lezer,

Hele fijne Valentijns dag, 
Ik wens voor iedereen dat je lekker verwend word door degene die van je 
houden.
Voor jullie heb ik deze kaart gemaakt, You are Unforgettable,
want wat is een blog zonder lezers en bezoekers.
Dank je voor het bezoeken van mijn blog, lezen van de berichten en reageren 
op de posten.


De achtergrond heb ik gemaakt door 3 kleuren ecoline aan te brengen op een
accrylblok eerst Citroengeel, daaronder Magenta en als laatste SkyBlue.
Hierover heb ik met een mister water gesprayed
en een stuk aquarel papier boven op gelegd.
zachtjes gedrukt. 
Eraf gehaald en gedroogd met een heatgun.

De stempel van Taylored Expression  Stroke of genius 2 (TEMD74)
beinkt met dezelfde kleuren en om de beurt gestempeld.
Dus geel op de geel.
Ook weer even gedroogd en als laatste met zwart de bloemen 
gestempeld van MFT "Peacefull flowers" en de tekst van de Olifanten sheet. 

Om de kaart af te werken is hij gemat op zwart Cardstock en 
op een blauwe basis kaart geplakt beide uit de kalos collectie. 

Stroke of genius 2 (TEMD74)

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Lydia ! Heel mooi van kleuren leuke stempel .
Nog een fijne Valentijns avond !
Groetjes Doris

Claudia's kaartjes zei

Leuke creatie. En mooie kleuren en details!!!!


Grtjs
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be